2 comentaris:

Now look al bloc, m'encanta. I jo que no tinc ni idea de com canviar la plantilla si no és una de les que vénen predeterminades. Quin desastre! M'hauràs de donar classes blocaires, per a mi açò és tot un món per descobrir però com que no tinc molt de temps, tampoc no el puc descobrie.
Bé açò respecte al nou look, i pel que fa a l'haiku, en sembla molt ben aconseguit igual que la foto. Quina enveja, jo ara no trobe la manera, ni el temps, ni la inspiració per a escriure'n.
Supose que hauràs rebut el que t'he enviat. Espere que t'agrade.
Una gran abraçada-

el vaig trobar ahir i em va agradar, es com un llibre vell.
Quan vulguis et puc donar un cop de mà, ara és més fàcil atès es guarda tota la informació (Blogger ho ha arreglat últimament). El millor es obrir un blog nou i provar-ho primer allí.
Precisament estava escoltat aquesta delicia de Vivalvi i les flors blaves, em queda el de Federico Garcia Lorca que ahir de que l'esborre, atès em va entrar com SPAM.

una abraçada